DESCRIERE
Echipa MHR au o ofertă pentru tine:
- salarii între 1900 EURO – 2200 EURO NET în funcție de orele lucrate;
- transport asigurat pe avion;
- cazare asigurată la sosire (se reține din primul salariu);
- zona de desfășurare a activității: Danemarca – Copenhaga.
- acceptăm cupluri.
Vei lucra în cele mai prestigioase hoteluri din Danemarca alături de o echipă de profesioniști în domeniul menajului și vei avea la dispoziție toate echipamentele necesare unui loc de muncă sigur.
Alte beneficii : training gratuit oferit la începutul activității, acces la platforma internă de organizare a activităților, sprijin din partea managerilor români.
Este important pentru acest loc de muncă să cunosti limba engleză la nivel mediu citit și vorbit pentru a te descurca în activitățile de zi cu zi tinând cont că vei face parte dintr-o echipa internațională.
Primul pas pe care-l ai de făcut este interviul cu noi. Vrem să te cunoastem si să știm ce te motivează în activitate ca să te putem ajuta să-ți îndeplinesti obiectivele.
DESCRIEREA JOBULUI:
Munca se desfășoară în interior și implică activități fizice de nivel mediu si presupune desfasurare activitatii de menaj – curatenie camerelor. Se respectă toate măsurile de sănătate și siguranță în muncă în conformitate cu reglementările daneze.
Condiții contract de angajare:
- Perioada nedeterminată – contract colectiv (sindical) – 3F Union;
- Fără perioadă de probă;
- Termen de preaviz de 14 zile în caz de demisie/concediere.
*Notă: 3F Union este o organizație sindicală daneză care-ti oferă garanția ca toate angajamentele de plată si condițiile de lucru vor fi respectate conform grilei de salarizare la care ai dreptul în această țară indiferent din ce tara provii.
CERINȚE MINIME:
- Cazier judiciar curat;
- Limba engleză la nivel mediu citit și vorbit;
- Condiție fizică bună și rezistență la efort;
- Disponibilitate de lucru în afara țării.
VERIFICĂRI ÎNAINTE DE PLECARE:
- Interviu de selecție cu MHR Consulting;
- Cazier judiciar în format fizic;
- Nivel de lb. engleză testat la interviu.
TRANSPORT:
- Până în Danemarca: asigurat de angajator cu avionul. (nu se reține din salariu)
- La locul de muncă: se suportă de către angajat cu posibilitatea decontarii de catre stat(Friedrag)
PROGRAM DE LUCRU:
- Program de lucru standard este de la 9-16; 5 zile/săptămână;
- Se lucrează în 3 de schimburi cu weekend alternant
Luni până Vineri:
- 06:00 – 18:00 este 132,24 kr./oră BRUT
- 18:00 – 24:00 este 152,12 kr./oră BRUT
- 24:00 – 06:00 este 159,40 kr./oră BRUT
Sâmbătă:
- 06:00–14:00 este 132,24 kr./oră BRUT
- 14:00-24:00 este 152,12 kr./oră BRUT
- 24:00-06:00 este 159,40 kr./oră BRUT
Duminică:
- 00:00-24:00 este 159,40 kr./ora BRUT (indiferent de ora)
- Timp de odihnă minim 13 ore între schimburi (conform acordului sindical);
- Orele suplimentare (peste 160 ore/lună) vor fi plătite cu un supliment de 50% peste tariful orar de bază.
PLATA SALARIULUI:
- In ultima zi lucratoare a fiecarei luni
- NUMAI într-un cont bancar danez.
Exemplu: perioada de lucru 16/06 – 15/07 -> plata 31/07
CAZARE:
- 1 – max 2 persoane in camera cu toate utilitatile(baie, bucatarie, masina de spalat, uscator de rufe)
- Compania va asigura și va plăti în avans cazarea, costul de cazare va fi scăzut din salariul angajatului.
DOCUMENTE NECESARE LA SOSIRE:
- Permis de sedere;
- Număr CPR (număr de înregistrare fiscal);
- Card fiscal;
- Cont bancar danez(pentru plata salariului).
Procesul de obținere a documentelor daneze variază între 15 și 60 de zile. Angajatorul îți va pune la dispoziție o persoană dedicată care să te ajute cu obținerea acestora.
LOGISTICA:
- Uniformă + echipamente de lucru și chei de acces;
BENEFICII:
- Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;
- Salariu între 1900 euro – 2200 euro NET (în mână) în funcție de orele lucrate;
- Posibilitatea de a efectua ore suplimentare plătite dublu;
- Transport asigurat și cazare asigurată;
- O masă pe zi la prânz la restaurantul hotelului;
- Sprijin pentru întocmirea documentelor din partea angajatorului;
- Asigurare de sănătate si asistență medicală gratuită (fizic cât si psihologic) conform contractului;
- Pensie privată de 8% pe fond privat;
- Bonus de 12,5% peste salariul pentru banii de concediu (feriepenge);
- Dacă lucrezi într-o vacanță (Ex. Paște, Crăciun, Anul Nou etc.), vei fi plătit/ă dublu.
- 5 zile libere în plus în cursul anului, cu salariu întreg (FFD sau ‘Feriefridag’) conform contractului de sindicat;
- Ai dreptul la 5 săptămâni de concediu de odihnă pe parcursul anului. Nu mai mult de 3 săptămâni la rând.
- Sprijin din partea MHR Consulting România timp de 30 de zile de la cazare și semnarea contractului de muncă.
DE REȚINUT:
În cazul demisiei daca angajatul nu respectă termenul de preaviz de 14 zile, angajatorul își rezervă dreptul de a reduce 1/3 din ultimul său salariu.
Pana vei incasa primul salariu, desi anagajatorul iti va acoperi cheltuielile legate de transport si cazare + o masa pe zi la pranz, te rugam sa iei in calcul ca va trebui sa iti acoperi cheltuielile cu hrana in restul timpului + alte cheltuieli personale.
Tocmai din acest motiv, iti recomandam ca pentru a aplica la acest job iei in calcul o suma de bani pe care sa o ai la tine pentru a te descurca cu aceste cheltuieli in prima luna si jumatate.
Iti multumim si te aspteptam la interviu! Echipa MHR
Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul PERSONAL HOTELIER și numele tău la 0742759055 și vei fi sunat în maxim 48 de ore pentru interviu!
Pentru mai multe anunțuri similare accesați:
Acest anunț a fost preluat în integralitate de pe olx.ro. Vedeți anunțul orginial aici:
ATENȚIE! E-JOBZ.RO NU ESTE FIRMA ANGAJATOARE ȘI NICI NU ARE O RELAȚIE DE PARTENERIAT CU ACEASTA, ASTFEL CĂ NU ÎȘI ASUMĂ RESPONSABILITATEA FAȚĂ DE INFORMAȚIILE TRANSMISE!
Sunt interesat de un loc de muncă
buna ziua suntem un cuplu dorim sa va contactam telefonic va las nr de telefon si astept sa ma contactati cat mai repede posibil
52224709
Buna ziua am nevoie de loc de munca va rog am mai lucrat in HOTEL SI AM EXSPERIENTA